آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

التماس کردن

وقتی یه مادر به بچه ی خودش التماس می کنه که غذاشو بخوره این دلیلش نیست که اون غذا خوب نباشه.
پ.ن: عزیزم چشم هارو باید شست...

نظرات 6 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.tetta.blogfa.com

عاطی پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.lovelygirlsss.persianblog.ir

دلیلش اینه که میخواد اون بچه شیطون حله حوله نخوره مثل داداش کوچولوی من
من آپم و منتظرت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام
باب خیلی از مسائل رو مطرح کردین
دقیقا درسته التماس کردن هیچ وقت نشانه ی ضعق نبوده ولی بنظرم از طرف قوتش هم نگاه کنی بهتره هیچ وقت التماس نکنی حالا از کجا معلوم این فکر رو نکنند

سلام
نظرتون کمی مبهم بود آخراش.
اگه حتی خواستید ناشناس هم بمونید یه اسم مستعاری چیزی بنویسید که اگه رو پست دیگه ای هم کامنت گذاشتید بدونم یک نفر هر دو کامنت رو گذاشته/ممنون

دختراسفند جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.alachigheeshgh.persianblog.ir

ااااااااا اون نظر بالایی واسه منه ولی اصلا متوجه نشدم اسم نزاشتم اخه همیشه ثبت شده بود و نگاه نکردم
ناشناس نیستم
زیاد هم مبهم نبود من دیدم نسبت به این آژ اینه که واقعا همیشه این نیست که اگه داری التماس میکنی یعنی چیزی کمداری ولی اینو باید یادمون باشه که شخص مقابل از هرکی که گرفته باشه نمیتونی تضمین کنی که این التماس کردن رو نشانه ی ضعف ندونه چون اینطور تقریبا عرف شده که التماس نشانه ی ضعفه ولی مثال شما یکی از مصداقهای همین هست که همیش اینطور نیست ولی باز بیشتر تشلیم عرف هستیم

جمله ی آخر کامنت قبلیتون رو می شد این طور هم خوند که از کجا معلوم طرف این موضوع رو ندونه. واسه همین گفتم مبهمه.ولی در کل من معتقدم مهم نیست که آدما فکر کنن شما چطور هستی. مهم اینه که شما چطور باشی. تجربه بهم ثابت کرده آدما یه روز تو رو بزرگ تر از اونی که هستی می بینن و روز دیگه تو رو اصلا نمی بینن.
کلا شب زنده داری به شما نیومده:دی یا بی نام و نشون کامنت می ذارید یا اشتباه تایپی زیاد دارید. استراحت کنید خب.

دختراسفند جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.alachigheeshgh.persianblog.ir


اشتباه تایپی اصلا ربطی به استراحت نداره من تندتند تایپ میکنم این هم از خصلتهایه عجول بودنم هست و اینکه بر نمیگردم متن رو نگاه کنم تموم شد ارسال میکنم از ۲ زودتر مگه میشه خوابید سعی میکنم اروتر تایپ کنم این پ هم مکافات شده واسه من بعضی وتا راست رو میزنم میشه پ بعضی مواقع میشه ژ.....
موفق باشید

مسافر تنها جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://mehraboun.blogfa.com

مادر ما که همش به داداشم التماس می کنه که نخور.
چون داداشم داره گامبو میشه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد