آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

ناهنجاری‌ها

چند وقت پیش در مورد یه مرجع صحبت کردیم که توش قرار بود ناهنجاری‌هارو به همراه راه حل‌های مناسب، لیست کنیم. اما متاسفانه وقتی واقع بینانه به این قضیه نگاه می‌کنم خیلی احمقانه به نظر می‌رسه. الان ما یه سری مرجع داریم به اسم دین که این کارو قبلا انجام دادن! تا جایی که من می‌دونم تو بسیاری از ادیان دروغ رو بد می‌دونن ولی ما با وجود این همه مرجع هنوز همونی هستیم که بودیم. وقتی مثلا اسلام میاد و می‌گه "اسلام با زیان دیدن و زیان رساندن مخالفه." دیگه لازم نیست من بیام به یه مسلمون بگم سیگار چیز بدیه! 

نظرات 3 + ارسال نظر
مسافر تنها چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://mehraboun.blogfa.com

اینا فقط اسمشون مسلمونه.
یه شب عروسی یکی از همسایه ها بود.برگشتنی تو ماشین جا نبود.یکی از خواهرام با ماشین یکی از همسایه ها رفت.میگفت:زن همسایه یه روپوش زده بود رو صورتش که مثلا کسی اونو نبینه.بعد تو ماشین شروع کرد به غیبت کردن از این و اون.با اون همه ادعای مذهبی بودن.

پــانـــدول چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ http://pendulum.persianblog.ir/

من تشویقت نمیکنم که در این مورد چیزی بنویسی یا ننویسی اما وقتی که با وجود تمام این گفته ها و تاکید ها هنوز ماها داریم بی توجه با این مسایل پیش میریم نشون میده که جا داره که بازم در این مورد آگاهی های بیشتری داده بشه
در ضمن تو میتونی در این مورد به شیوه دیگه ای هشدار بدی چون توی هر دوره ای حساسیت های مردم به چیزای خاصی بوده و هست و میتونی با در نظر گرفتن این حساسیت ها مطالبی رو که میخوای بنویسی و نتیجه ای رو که میخوای بگیری

این نیاز رو احساس میکنم ولی راهش اون نیست.
آره ببینیم چه می کنیم.

دختراسفند پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ق.ظ http://www.alachigheeshgh.persianblog.ir

سلام
ما فقط میتونیم پیام بدیم همین وبس ما نمیتونیم کسی رو تغییر بدیم اینو باید بدونیم که تغییر از خودمون شروع میشه به نظر من کاش میشد هر روز از خودمون بنویسیم که چه تغییراتی رو رو خودمون انجام دادیم و بهم پیام بدیم که بیان و بنویسن ...این نظر من بود

سلام
راه قشنگی بود. عملی کردنش بیشتر تو تخصص کسایی هست که خاطره می نویسن و می تونن با هوشمندی تو خاطراتشون بگنجونن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد