آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

آدمای خوب بی دین و ایمون!

چند وقتی هست می‌خواستم این رو واستون بنویسم ولی خب صبر کردم تا بیشتر بدونم. اگه سدا و صیما (:دی) رو تو روزهای اخیر دیده باشید دارن رو این قضیه مانور می‌دن که پائولو کوئلیو آدم بدیه

دلیلشون اینه که می‌گن ایشون دارن عرفان بدون دین رو می‌تبلیغن. یعنی با داستاناشون آدم‌هایی رو به تصویر می‌کشن که کارای خوبی انجام می‌دن ولی دین خاصی ندارن.

من قبلا تصورم این بود که ترویج خوبی ها هدف ادیان آسمانی باشه و با این قضیه که یک نفر می‌تونه خوب باشه بدون این که متعلق به دین خاصی باشه، کنار اومده بودم. ولی الان یه خرده واسم مبهمه بعضی چیزا.

تو مستند ظهور هم یه حرف‌هایی در این مورد زده بود و حتی گفته بود که مثلا وقتی مسیحییانان فلان روز می‌رن کلیسا دعا می‌کنن، مهم نیست که خدا رو صدا می‌کنن، در اصل دارن شیطان رو عبادت می‌کنن! چون اون روز رو شیطان با تحریف دین مسیحیت به عنوان روز عبادت مطرح کرده! از طرف دیگه تو این مستند از یک برنامه ریزی صحبت می‌کنه که برای کنترل ذهن ما انجام شده. همون طور که گفتم یه چیزایی برام مبهمه. الان وقتی به اطرافم خوب نگاه می‌کنم آدم‌های خوب زیادی رو می‌بینم که از لحاظ اعتقادی عادی نیستن. اکثرا دینشون اسلامه (با توجه به جامعه‌ی ما) ولی خب تقریبا به دینشون عمل نمی‌کنن. فرق این افراد با من در اینه که من علاوه بر بی دین و ایمون بودن، آدم خوبی هم نیستم!

کلا منظورم این بود که این قضیه یه جورایی همه گیر شده پس باید بهش فکر کرد. یا چیز خوبیه که تا حالا از ما دریغ شده. یا چیز بدیه که الان دارن باهاش مارو نابود می‌کنن. من فقط می‌دونم یه چیزی هست منتهی نمی‌دونم چیه.

نظرات 13 + ارسال نظر
دختراسفند شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.alachigheeshgh.persianblog.ir

هیچی نیست
اینها شده سیاست تبلیغاتی
خب دین و مذهب خیلی حرف واسه خودشون داره
ولی این قضیع عبادت شیطان یه تعصب بیجاست چه بسا تو همون دین مسیحیت انقدر دلشکسته هایی هستند که وقتی خدا رو صدا میزنن میفهمی که با من مسلمان فرقی نمیکنه
کاش جای تعصبات به معرفت خدا برسیم بعد بشینیم بگیم اونا کین و چین
تازه حالا خداشناسی بماند ما هنوز خودمونو نمیشناسیم که بریم خدامونو بشناسیم
کاش سرامد تموم احادیث و روایات و ادیان اسمانی که بوده از خودشناسی به خداشناسی خواهیم رسید رو سنگشو به سینه میزدیم ولی افسوس که فعلا شده زمانه ی دین پرستی

:دی بحث فراتر از مسلمونو مسیحی و یهودی بود
چیزی که من الان ازش حرف زدم اون قدر پیچیده هست که من اومدم اینجوری ازش گفتم وگرنه میومدم مثل شما این حرفارو می زدم.

عسل خاتون یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ http://asalkhatoon64.blogfa.com

بهار سخاوتمند است، دامنی از گل به زمین می بخشد.

کمی پای درس بهار بنشینیم. بهار، ره آورد تفاهم زمین و آسمان است.

بهار، محصول ِ یگانگی است.

پــانـــدول یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://pendulum.persianblog.ir/

کاش این پست رو بعدا مطرح میکردی چون منم در این مورد حرفایی دارم که بزنم
اگه من جای تو بودم این پست رو از پابلیش خارج میکردم و یه کم بعد که حال و هوای عید و دید و بازدید فروکش کرد و فکرا آزاد شدن و تونستن به چیزی غیر از عید فکر کنن دوباره پابلیش میکردم
فعلا
عیدت مبارک و روزای خوبی در پیش رو داشته باشی

زیاد مهم نیست
وقتی در این مورد صحبت کردی میایم تو وب تو بحثو ادامه می دیم
اینجا اگه جواب نده خیالم راحته که وب یو هست.
فعلا...
ممنون

مسافر تنها یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://mehraboun.blogfa.com

وحید جون منم یه چیزایی می دونستم ولی تو با این پست منم گیج کردی.
مثل خودمی ولی شاید من آدم بدی نباشم.
بی خیال امده بودم بهت بگم که:
سال نو مبارک
آّّّّّّّّّّّّّّّّّه ماچ و بده.





همچنین
:دی

من دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.tetta.blogfa.com

hamishe bargharar mesle Cisco .... ostovar mesle Linux ... ziba mesle seven ... mahbub mesle Google va movafagh mesle ebay bashid.
sale 90 is loading....
mobarak bashe

از نظر من همیشه انسانیت مهمه برای همین خیلیا دین ندارن اما انسان هستن ...بعضیا برای رسیدن به انسانیت و اون چیزی که واقعا هستن از دین استفاده میکنن ....مسیرهای زیادی هست که مهم اینه کدوم آدمو به مقصد میرسونه آدم خودش باید درک کنه والبته بنظرم نتیجه مهمه
منم بخشی ازین مستند رو دیدم یخورده گیج کننده بود....
مرسی بحث جالبیه کاش میشد بیشتر دربارش حرف زد





احتمالا بعدا تو وب پاندول روش بحث کنیم

دختراسفند دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ق.ظ http://www.alachigheeshgh.persianblog.ir

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشین.

سلام
ممنون
همچنین

روزبه سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ

منظورت از آدم خوب بی دین منم
به نظرم این مستندی که میگی اراجیف محض میباشد
عیدت مبارک داداشم

:دی کلا بی دینی که من تو این آپ استفاده کردم بالای ۹۹ درصد مردم رو شامل میشه
نه کاملا/اول باید ببینیش بعد در موردش نظر بدی/ ۵۲ تا قسمت ۱۰ دقیقه ای هست / بعضی چیزا شو خودش میگه/ بعضی چیزاشو از مستند های دیگه جمع کرده / The Arrivals Children_s Mind Control/ دو کلمه ی اول اسم مستند و بقیه اش اسم یکی از قسمت هاست/ این قسمتش چیزای جالبی رو در مورد کنترل ذهن کودکان مطرح می کنه/ دانلود کن ببین این قسمت رو / The Antichrist Dajjal is Here/ این قسمتش هم حتما ببین توش یه مدرک رو می کنه که به هیچ وجه نمی شه ردش کرد
عید تو هم مبارک داداش

مسافر تنها سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ http://mehraboun.blogfa.com

میشه بازم در موردش بنویسی؟

اگه چیزی به نظرم برسه آره/ الان به قول پاندول همه تو فاز عیدن / بعدا می نویسم

اجادسا چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام وحید عزیز خوبی

عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک

امیدوارم امسال بهترین سال زندگیت باشه و روزگار بهترین هارو براتون رقم بزنه

شاد و سبز باشی همیشه
منتظرت حضورت هستم[چشمک][نیشخند]

سلام

شادی پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://shadi220.persianblog.ir

پستای جدیدتو خوندم
سلام
واقعا با حرفات موافقم
راستش به نظر من ادمای خوبی که حتی دین ندارن
بهتر از من هستن که دین دارم اما بهش عمل نمیکنم
و راستش نمیدونم خوب هستم یا نه
بیشتر اوقات که خوب نیستم
یه چیزی هست که
هممون میدونیم هست
اما نمیدونیم چیه
من یه چیزیو خوب میدونم
1.من دینمو خودم انتخاب نکردم و ازش فقط یه نماز و روزه و 14معصوم و عاشورا رو فهمیدم
2.بهش واقعا عمل نمیکنم
3.میدونم خدا هست و خداپرستم فک کنم همین کافی باشه
حالا میزارم بریم اون طرف ببینم جهنمی میشم یا بهشتی شایدم همچی تو همین دنیا هست و جواب کارامونو همینجا میبینیم
چی بگم والا تو این دنیا به چشمام هم نمیتونم اعتماد کنم چه برسه به ترجمه هایی که معلوم نی توش دست بردن یا نه یه حکایت هست که میگه زمان یزید در قران دست برده شده والا چی بگم............

سلام
منم دقیقا همچین وضعیتی دارم
اما در مورد زمان یزید اطلاع زیادی ندارم ولی احتمال بسیار زیاد تحریف نشده اون موقع
اما در مورد قرآن این شعر حافظ جالبه

عشقت رسد به فریاد، گر خود بسان حافظ
قـــــرآن ز بر بخــوانی، با چــــارده روایت

من یه مقاله در مورد این شعر خوندم می دونی آخرش به اینجا رسیدم که حالا با هر روایتی که گیر بیارید قرآن رو فرق نداره و خوندنش به شدت توصیه می‌شه

پری جون یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ http://mamnooee.blogsky.com

سلام وحید عزیز
سال نو مبارک
راستش همین مطالب خوبی که تو وبلاگت می زاری باعث می شه که تو دلم بگم ... عاشق وبلاگتم !!!
بذار هر چی می خوان . بگن . من با کتابهای کوئیلو خیلی حال می کنم .
یه دوست قدیمی کتاب کیمیاگر رو به من داد تا بخونم . اونقدر لذت بردم که خدا می دونه . چقدر دلم می خواست - میخواد- جای اون چوپان بودم !!!
اگه کتاب ساحره پورتوبلو رو نخوندی توصیه می کنم تجربه اش کنی ...
خوش باشی !!!

سلام پری عزیز
همچنین
افعال معکوس بود؟

منم کتاباشو دوست دارم/از کتاباش فقط یکیش رو خوندم/بقیه اش رو هم دارم/هر کدوم رو خواستی بگو تا واست pdf اش (فارسی) رو بفرستم/ این که معرفی کردی رفت تو صف کتاب‌هایی که باید بخونم
خوشحال شدم بعد از مدت‌ها برگشتی به وب
ممنون !!!

شیرین جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

ببین من کلا از کتابای این مرد خوشم نمیاد
اما به دلایل دیگه و ادبی
نمیدونم چرا اینکارارو با مغز ملت میکنن
همه جا همینطوریه ها نه فقط تو اینجا
اتفاقا من آدم بیدین و ایمون خوب خیلی دیدم





خوب منم دیدم دیگه

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام، توافق حاصل شده و اکنون انتظارت از ملت ما بالاست. بیش از این پولها را در سوریه و یمن هدر ندهیم. این پول و انرژی را به کشور باز گردانید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد