آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

چشم های صادق؟!

چرا بعضی وقتا از آدما می‌خوایم تو چشمامون نگاه کنند و حرفشون رو بزنن (یا تکرار کنن)؟

نظرات 8 + ارسال نظر
مرتضی میرزایی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام داداش...
.
این کار ما شاید های زیادی داره.....
شاید فکر میکنیم با زبونشون میتونن دروغ بگن بهمون ولی با چشماشون نمیتونن...!که البته این مورد به درد این دوره زمونه نمیخوره...
شایدم دنبال دلیلی میگردیم...
شایدم اونجور که باید ضایع میشدیم یا خورد میشدیم نشدیم که این مورد برازنده خودته...
در آخر شاید امید و انتظاری داشته باشیم که بیجا باشه که بتونیم با اون خودمونو گوووول بزنیم.
.
خیلی چاکریم

سلام داداش...





ما بیشتر

پــانـــدول شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ http://pendulum.persianblog.ir/

نمیدونم!
شاید فکر میکنیم که برد معناییش بیشتره
شایدم فکر میکنیم اگه طرف تو چشمامون نگاه کنه حس واقعی خودشو میگه
شایدم میخوایم یه جورایی موضع خودمون رو بهش دیکته کنیم که:
من از تو بالاتر و به خود متکی ترم

کامنتت بیشتر از همه شامل حالم میشد که البته دیگه اون آخرش رو خراب کردی

شیرین شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ

جدی از تو خواسته شده؟
از من تا حالا خواسته نشده
خودمم تا حالا نخواستم
اما خوب دلیلش اینه که چشما واقعا صادقن
قبول نداری؟
هرچند اگه یکی خیلی این کاره باشه
دیگه نیازی به چشماشم نداره
بازم دروغ خودشو میگه


ببین شکلکات خیلی قشنگه

نه از من خواسته نشده
من از کسی اینو یه بار خواستم
جالبه
چرا قبول دارم
اون که آره ولی تو مورد من بحث دروغ نبود


ابراهیم شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام. خوبی؟
دیگه زیاد جواب نمی ده.
البته کاربردش خیلی بیشتر از کشف دروغ هستا.
من از روی فرم لب و دهن و صدای طرف مقابل، بهتر می تونم بعضی چیزا رو بفهمم تا از طریق چشم. مخصوصا در مورد دروغ گفتن و ناراحت بودن!
البته معمولا زیاد به چشم دقت نمی کنم، یادم باشه این دفعه دقت کنم ببینم چیزی معلومه یا نه :دی

در هر صورت و با هر نوع چشم که سر و کار داری، خوش باشی!

سلام.مرسی.تو خوبی؟
:دی
موافقم
تو دیگه رسما چشم طرف رو دراوردی:دی

:دی

مسافر تنها شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ http://mehraboun.blogfa.com

چشم های صادق!

نیکادل یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ق.ظ http://aftabsookhte.blogfa.com

چون حرفی که می شنویم رو باور نداریم و گمون می کنیم شاید چشم ها چیزی بیشتر و قابل اعتناتر از زبان بگویند.

nilo دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.anji.blogfa.com



شاید بعضی چشم ها خیلی نازن و ما دوست داریم هی نگاشون کنیم مثل این

علی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.iranzamin-group.com

دیگه تو این زمونه این کارا فایده نداره.ملت با چشاشون راحت تر از زبونشون دروغ میگن.پست جدیدمو بخون

چه دل پری داری ازین زمونه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد