آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

دوستش/ دوستم

- دوستش! من از دستش نمی‌دم.

- دوستم! دارم از دستش می‌دم.

- دوستش! من به پاش نمی‌مونم.

- دوستم! به پاش می‌مونم.

- دوستش! نمی‌تونم فراموشش کنم.

- دوستم! فراموشش می‌کنم.

- دوستش! هیچ وقت نمی‌بخشمش.

- دوستم! بخشیدمش.

- دوستش! یعنی منو می‌بخشه؟

- دوستم! منو نمی‌بخشه.

- دوستش! سپردمش به خدا.

- دوستم! خدا به همراش.

- دوستش! لیاقتش رو نداشتم.

- دوستم! آدم خوبیه.

پ.ن: ارتضاما! اتینما! احمدما! ایللا! اریمما!

نظرات 11 + ارسال نظر
میثم دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ق.ظ http://mashreghmotlagh.blogsky.com

داداش از ما میشنوی خودتو وارد این بازیها نکن!

یه خرده دیر گفتی

ابراهیم دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام. خوبی؟
به قول مولانا "ماییم که گه نهان و گه پیداییم"
و حالا فعلا پیداییم!

وحید سرعت آپدیت شدنت بالا رفته ها(چشمک)

در مورد قبلی، یعنی چقدر از دستت ناراحت شده که معذرت و التماس جواب نمی ده؟ خب باید معلوم بشه چیکار کردی که کاردی که اینقدر ناراحته!!

در مورد این، "دوستش" و "دوستم" رو بی خیال (چشمک)
از "من" و "اون" استفاده بکن، راه بهتریه!

سلام/ممنون/تو خوبی؟


تو هم فهمیدی؟:دی

کار که زیاد کردیم/ حالا از کدومش نارحت شده معلوم نیست:دی

من از گذشته حرف زدم/همون جوری که بود!

مرسی که اومدی

لیلیl سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.llleilaa.blogfa.com


بدون هیچ چشم داشتی به زندگی لبخند بزن روزی دنیا آنقدر شرمنده ات می شود که به تمام ساز
هایت می رقصد ................................من برگشتممممممممممم
////////////////////////////////////////////////////////////////////
مهم اینه که دوستت اخرش ادم خوبیه

شاید

خوشحالم

این رو خوب گرفتی

مسافر تنها سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ http://mehraboun.blogfa.com

دوستش! خوبی
دوستم!
مثل اینکه خیلی این شکلکو دوست داری

من شکلک نیستم ولی شکلک هارو دوست دارم:دی

نیلو سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://anji.blogfa.com

گویی تو هم دچار هذیان شدی

از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد . جالب بود

من اگه کسی ازم ناراحت بشه که ارزشمندم هست تمام تلاشمو میکنم برای دوباره دیدنش و دوباره شنیدنش . دوباره خوندش ...
منم دچار هذیان گویی شدم

آدما گاهی تو هذیان هاشون راست میگن

اوهوم/منم دوسش دارم/ البته هرکی هر جور دلش میخواد معنیش می کنه.

پــانـــدول چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ http://pendulum.persianblog.ir/

ببخشید این نوشته سرشار از تناقض چیه؟ من که سر در نیاوردم

راستی این پی نوشتت هم مشکوک میزنه هاااااااا

خط تیره معادل گوینده ی تمام جملات
دوستم آدم های مختلفی رو مورد خطاب قرار می ده
دوستش هم همین طور
دوستم= دوستان گوینده
دوستش= دوستان کسی که کل جملات در موردش گفته شده

لیـــ‌ ـــ ـــلا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://artemis2010.blogfa.com

ما که از این داستان دوستم و دوستش شما چیزی نفهمیدیم آقای وحید. البته اگر هم می فهمیدیم خودمان را میزدیم به ان راه !
اما درباره پی نوشت ، نیازی به سیاه کردنش نبود ها ، انقدر پیچیده هم نمی کردید می فهمیدیم اما باز هم انگار باید خودمان را بزنیم به ان راه !



پی نوشت طوری نوشته شده بود که فقط مخاطبای خاص متوجهش بشن/ به این صورت نوشته شدنش هم به خاطر این بود که این افراد ناراحت نشن

پــانـــدول پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ http://pendulum.persianblog.ir/

راستش من بازم سر در نیاوردم , نمیشد یه کمی واضح تر و برای سطح سواد و شعور ما می نوشتین اینو؟

و همچنان در مورد پی نوشت هم مشکل دارمااااااااااا



ناهید یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

دوستم خوبی
سلام...
اخرش و خوب اومدی ادم خوبیه...
شک نکن...
هنوز که تو دوست و دوستم و دوستشی که پسر بیا بیرون تو این دنیا باش که کسی دیگه دوست کسی نیست ...
شاعر میگه گشتم نبود نگرد نیستا...
پیروزی مثل همیشه من میدونم...
داداشمی...

مرسی
سلام






خواخورجان...

عادل جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.adel72.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبای داری انشاا... خدایارو نگهدارت باشه اگه دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیم منو با اسم شهید حاج ابراهیم همت لینک کن و به من خبر بده که شمارو با چه اسمی لینک کنم با[گل]

_______________________ پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ

آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد