آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

خودخواهی

خودخواهی همیشه این نیست که همه چیز رو برا خودت بخوای 

گاهی وقتا خواستن خوشی واسه دیگران خودخواهی می شه 

گاهی وقت ها اینکه خودت رو تو موقعیتی قرار بدی که همش درد بیاد براتو و به جاش سعی کنی اطرافیانت رو به خیلی چیزا برسونی خودخواهیه 

گاهی وقتا این که بخوای اطرافیانت به چیزایی که می خوان برسن خودخواهیه 

گاهی وقتا نقش بابا بزرگ رو بازی کردن خودخواهیه 

من خودخواه بودم 

تو خودخواه بودی 

تو هم همین طور 

کاش وقتی چیزی نمی شه دنبال درکش بریم تا اینکه بخوایم با سمبل کاری یا به زور اون کارو انجام بدیم. 

بیاین خودخواه نباشیم

نظرات 2 + ارسال نظر
مومو شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://mo-mo.blogsky.com

نمی شه

رو حرف من حرف نزن

دلشکسته شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ

اقرار:من خیلی خودخواهم
و لی ترجیح میدم خودخواه باشم تا سنگدل

باورت نمی شه ولی یه روز می رسی به اونجا که می فهمی واسه اینجور خودخواه بودنت چه سنگدلی ها که نکردی
من رسیدم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد