آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

شکست

 منبع 

من از یک شکست عاشقانه می آیم، بگذار همه برای این اعتراف تلخ سر زنشم کنند. 

شکست نه برای پنهان کردن است نه بهانه پنهان شدن. 

همه میگویند از صبح بنویس، از آفتاب و من چگونه از خورشید بنویسم وقتی تمام وقت، باران پنجره چشمانم را شسته است؟ 

بی ستاره ام و زرد با طعم معطر پاییز، که حضورش تنها معجزه ی لحظه های تنهایی من است. 

قیمت وفا شاید گران تر از آن بود که بهانه دوست داشتنی زندگیم از عهده ی داشتنش بر آید. 

سقف اعتماد تعمیریست، مدام چکه میکند، آغوش ترانه ها همچنان از عطر تن او که باید پر باشد خالی ست، نمیتوانم باورش کنم نه رفتنش نه ماندنش را. 

مهم نیست تمام سر زنش ها را می پذیرم به بهانه ی تولد حقایق غم انگیزی که درد را به درد می آورد و آتش را میسوزاند. 

اگر ترانه ها ثمره خیال بود به جنون نمی رسید، اعتراضی نیست کسی که به او نمی رسد به جنون رسیده از او راضی ست. 

خلاصه غم سنگینی ست اگر سر نخواستن دلی دعوا باشد. 

اما همیشه حق با برنده ها نیست، می شود در عین بازنده بودن سر بلند بود و او را از کوچه پس کوچه های دنیا گدایی کرد. 

قرار بود چیزی بگویم: 

سخت است 

بی علاج است 

دانستنش آدم را کم کم میکشد 

گریه ی شبانه می آورد 

  اون یکی رو جز من داشت 

سکوت میکنم تا به خاک سپردن آخرین خاکستر های آرزوی بر باد رفته ام آبرومندانه باشد. 

گریه میکنم با شکوه، مثل اقیانوس، بلند مثل اورست، او نمی شنود و نمی داند که ماه، خوشبختی مشترک همه ی بی ستاره هاست. 

یک سوال کوچک می ماند برای پرسیدن از کسی که بی پاسخ ترین سوال آشفته من است: 

 

 چی کار کرد اون دل سادم                                  که از چشم تو افتادم؟    

نظرات 5 + ارسال نظر
دلشکسته یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
واقعا یکی جز تو ؟؟

شایدم :دی
این متن قلم من نبود
هر چند این قصه واسه خیلی ها اتفاق افتاده

غزال سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.nashenasetanha.blogsky.com

سلام
غزالم
غزال رو یادته؟
من خودمم خودم یادم نیست
میترسم امشب
خیلی می ترسم
من از صبح می ترسم

سلام
من یادمه
خوش اومدی

a_great_mistake سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://mistakenworld.persianblog.ir/

سلام
تبریک به خاطر راه اندازی دوباره اینجا

سلام

نسیم سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

دلم میگیره از این متنا

قلم فامیل خودته

غزال ناصرپور فریور چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.az-hamin-khak.blogsky.com

سلام
اون وبلاگو بیخیال
کاتش کردم حل شد
بیا این جدیده
شعرم دارم دوباره اومدم
لینکمم بذار به اسم
از همین خاک
زودی بیا

سلام
چشم
خیلی خوب کاری کردی
دارم میام
خوشحالم
باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد