آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

آرینوس

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد...

رگ خواب

رگ خواب این دل تو دست تو بوده 

ترک های قلبم شکست تو بوده

منو با یه لبخند به ابر ها کشوندی 

با یک قطره اشکت به آتیش نشوندی

مدارا نکردی با دلواپسیم و 

ندیده گرفتی غم بی کسیمو

با این آرزویی که بی تو محاله 

یه شب خواب آروم فقط یک خیاله

چقدر حیفه این عشق همینـــجور هدر شه 

یکی از منو تو  ، بره در به در شه

باید سر کنم با همینــجای خالی 

حالا تو نبودم بگو در چه حالی؟

مدارا نکردی با دلواپسیم و 

ندیده گرفتی غم بی کسیمو

با این آرزویی که بی تو محاله 

یه شب خواب آروم فقط یک خیاله 

پ.ن: شده یه آهنگو پونصد بار گوش کنید؟

نظرات 3 + ارسال نظر
دلشکسته پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام
یه جوری گفتین معلومم که گفتم کلی ارشیو و پروفایل فعال و کلی خاطره هست
شعرتون هم عالی بود
موفق باشید

سلام
بود دیگه نیست:دی حق با شماست پروفایلم رو کامل می کنم.
از محسن یگانه تشکر کنید واسه شعر
فعلا...

سپیده پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.fairyland-94.blogfa.com

سلام
میگم متحول شدی نگو نه!!!!
خوشحالم برگشتی...
اگه توام مثل من از این آهنگ خوشت میاد باید بگم پس مثل من خیلی خوش سلیقه ای که همچین آهنگ هایی باب میلته...
به به ....:دی
فعلا"

سلام
نه:دی
مرسی
نه په!
فعلا...

مرتضی میرزایی جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام داش وحید....
فک کردی فقط خودت ۵۰۰ بار یه آهنگ رو گوش کردی؟؟؟...
درکت میکنم ولی من آهنگ armin 2afm چیزی شده رو یه 1000 باری گوش دادم این آهنگ رگ خواب رو یه 30 یا 40 باری گوش دادم

سلام داش مری گل
خب تو دیوانه ای و غیر این ازت توقعی نیست ولی من که سالمم چرا؟:دی
خارج از شوخی خیلی گلی
خوشحال شدم اومدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد